در حال بارگذاری ...
حضور نمایش خیابانی

در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش خیابانی " خردل لای نون" طرح رضا بهرامی به کارگردانی جلال حسنوند نماینده ی استان کرمانشاه در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر می باشد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش خیابانیخردل لای نون" طرح  رضا بهرامی به کارگردانی جلال حسنوند نماینده ی استان کرمانشاه در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر است.

به گفته ی کارگردان داستان این نمایش  روایتگر خانواده ای است که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران مورد حمله موشک های عراق و ... قرار گرفته اند و از این رو از جنگ فراری و آواره هستند و در آخر در مجلس شورای اسلامی توسط داعش به شهادت می رسند و برای این شهدا تندیسی بزرگ میسازند . این نمایش روایتگر مردم جنگ زده خرمشهر است.

سیمین بهفر، سامان شکیبا ، حسن همتی و محسن امیری  در این نمایش خیابانی به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش تولید گروه تئاتر "بازی" به سرپرستی محمدرضا درند است

همچنین علی چناری دستیار کارگردان، نسرین عبدلی  طراحی فضا، مریم هزاوه طراح و دوخت لباس، فرانک الماسی طراحی چهره و  نعیمه نمکی  اعلان و برنوشت عوامل اجرایی این نمایش هستند. 

محمدرضا نریمانی نوازنده کوبه ای، اشکان مهاجر شجاعی سه تار،  ارمیا قدیری گیتار و ملودیکا  وعلیرضا درویش نارنج ین آواز  گروه موسیقی این نمایش هستند.

گفتی است اجرای اول و دوم این نمایش شانزده بهمن ساعت 11 محوطه مترو میدان ولیعصر و ساعت 17 محوطه تئاتر شهر تهران و اجرای سوم  هفدهم بهمن ماه ساعت 17 در محوطه پارک هنرمندان  است.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 10 الی 21 بهمن ماه برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران