در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر بازی

نمایش «اعترافاتی درباره  زنان» در پلاتو تجربه اجرا می‌شود

نمایش " اعترافاتی درباره  زنان"  نوشته ی محمدامیر یاراحمدی به کارگردانی نسترن رستمی ،  ۱۳ لغایت ۱۷ بهمن ماه در پلاتو تجربه میزبان هنردوستان می باشد. 

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش " اعترافاتی درباره زنان" به نویسندگی محمدامیر یار احمدی و کارگردانی نسترن رسمتی  کاری از گروه تئاتر " بازی" این نمایش توسط گروه تئاتر "بازی" تولید شده است.

این نمایش اثری کمدی با مضمونی تلخ(طنز تلخ اجتماعی)است. مردی زن هراس به تازگی مسئول ستون تخصصی حمایت از حقوق معنوی زنان شده که هیچ اطلاعاتی راجبه آن ندارد و با نوشته هایش در این خصوص و چاپ آن در روزنامه به طور ناخواسته باعث جذب زنان به خود میزشود. نویسنده ایی که به شدت از مادرش می ترسد و تمام ازدواج هایش به خواست و اجبار مادرش صورت می گیرد در نهایت تصمیم می گیرد با زنی ازدواج که به آن علاقمند است اما...

بهاره زاهددوست، میترا اسدی، رضوان حشمتیان، پریسا حسینی، ندا صادقیان و یوسف میرزایی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

همچنین عوامل اجرایی شامل یوسف میرزایی مشاور کارگردان، ندا صادقیان دستیار کارگردان، رضوان حشمتیان مدیر صحنه، میترا اسدی و صنم صادقیان منشی صحنه، حسین نادری و مازیار اسدزاده نورپردازان،  امیرتابش و شهره خدیور  طراحان گریم،  نسترن رستمی طراح صحنه و طراح لباس ، آزاد صفری، مازیار اسدزاده و  میلاد صادقیان ساخت دکور، پریسا جوادنیا دوخت لباس،  مهدی حمزه ای گیتار،  عرفان اسد مبینی ویولن و اسماء شیری فلوت و سرپرست موسیقی ، امین رستمی طراح آفیش و بروشور و نادر مومیوند عکاس  می باشند.

نمایش " اعترافاتی درباره  زنان"   13 تا 17 بهمن ماه میزبان هنردوستان  است. 




نظرات کاربران