در حال بارگذاری ...
توسط جمعی از مسئولین

تجلیل از چهل سال فعالیت پیشکسوت تئاتر شهرستان هرسین

توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان از سال ها تلاش و فعالیت مستمر استاد نعمت اسدی مرام پیشکسوت تئاتر استان و شهرستان هرسین تجلیل شد .

به گزارش تئاتر کرمانشاه، مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان به همراه نماینده محترم ولی فقیه شهرستان هرسین، معاونت اجتماعی فرمانداری شهرستان، معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ ارشاداسلامی استان، مدیرروابط عمومی اداره کل ، رئیس اداره ارشاد شهرستان، رئیس دانشگاه پیام نور و تعدادی از هنرمندان ، با حضور درمنزل  نعمت اسدی مرام از سال ها تلاش مستمر در تولید آثار فاخر تقدیر به عمل آوردند .

نعمت اسدی مرام ضمن تشکر از حضور مسئولین با اشاره به اینکه هرسین پر از استعدادهای ناب و توانمند است که متاسفانه به دلیل بیکاری مجبور به مهاجرت می شوند از مسئولین درخواست کرد به هر شکلی تلاش کنند با جذب این هنرمندان اجازه ندهند سرمایه اجتماعی این شهر از دست برود ‌.

وی با اشاره به اینکه سابقه تئاتر هرسین به پیش از انقلاب برمی گردد ، افزود: بعد از انقلاب تئاتر به واسطه تلاش معلم هایی چون برادران خاکسار و مرحوم بهزاد حسینخانی در قالب گروه های دانش آموزی ادامه پیدا کرد و جمعی از هنرمندان آن زمان به جبهه ها برای اجرای تئاتر رفتند و به درجه شهادت نائل شدند . ایشان با اشاره به وجود علاقمندان فراوان خواستار حمایت بیشتر جهت توسعه تئاتر در شهرستان شدند.

 بهرام فاضلی زاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه سال ها از نزدیک شاهد فعالیت های نعمت اسدی مرام درعرصه  فرهنگ بوده عنوان کرد: وجود ایشان باعث افتخار جامعه هنری استان است .

جناب دکتر حجت الاسلام اجرایی نیز استاد اسدی مرام را نگینی در شهرستان هرسین دانست .

غلامرضا ملکیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان هرسین  نیز گفت:  با  کمک این استاد عزیز توانستیم رویداد مهم و موثر جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین را راه اندازی کنیم که الان تبدیل به یک مطالبه عمومی در شهرستان شده است. امیدوارم با حمایت های فرماندار شهرستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان سال دیگر بتوانیم جشنواره را به صورت ملی برگزار کنیم .

نعمت اسدی مرام از پیشکسوتان تئاتر استان است که سابقه حضور در جشنواره های متعدد را دارد و در سال ۹۲ توسط معاون هنری وزیر به عنوان پیشکسوت تیاتر دینی کشور درقالب جشنواره صاحبدلان از او تجلیل به عمل آمد .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران