در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی:

تکلیف جامعه هنری حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های سردار سلیمانی است

مدیرکل هنرهای نمایشی سردار شهید قاسم سلیمانی قهرمانی بزرگ بود که همواره حامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان انقلاب بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فقدان سردار حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران و جامعه هنرمندان تئاتر تسلیت عرض می‌کنم. خبر شهادت این سردار با عزت همه را شوکه کرد، ولی ایشان در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی راهش را انتخاب کرده و شهادت آرزوی بزرگی بود که سردار به این آرزوی بزرگ خود رسید.

وی با بیان اینکه فقدان این بزرگوار که مورد علاقه همه آحاد ملت ایران بود، ضربه بزرگ و جبران‌ناپذیری است، تأکید کرد: این شهادت به عنوان هنر بزرگ مردان خدا، موجب این خواهد شد که برای نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های جدی‌تری برداریم.
مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: اهمیت به حوزه فرهنگ و هنر انقلاب یکی از ویژگی‌های سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی است که شاید برای خیلی‌ها پوشیده باشد که بسیاری از آثار خلق شده در عرصه فرهنگ و هنر انقلاب حاصل نگاه و حمایت ایشان بود.
کرمی تصریح کرد: تکلیف بزرگ برای جامعه هنری است که با اتکا به افتخار بزرگی که ایشان برای ما به جا گذاشت، در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های این قهرمان بزرگ و انقلاب اسلامی در عرصه هنر و تئاتر کوشا باشیم.
مدیرکل هنرهای نمایشی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: امیدوارم برای زنده نگه‌داشتن نام سردار شهید قاسم سلیمانی در عرصه فرهنگ و هنر و برای تداوم مبارزه با شیطان بزرگ، صحنه‌های تئاتر پر از جلوه‌های شخصیتی سرداران بزرگ انقلاب و ایران باشد.




نظرات کاربران