در حال بارگذاری ...

«جایی که استخوان ها فریاد می کشند »در پلاتو کرمانشاه

نمایش جایی که استخوانها فریاد می کشند نوشته ی داوود پورحمزه و به کارگردانی حسین نادری و بهاره زاهددوست کاری از گروه نمایشی مارلیک در دی ماه سال جاری به اجرا در می آید

به گزارش تئاتر کرمانشاه؛  نمایش  " جایی که استخوانها فریاد می کشند" به نویسندگی داوود پورحمزه و به کارگردانی حسین نادری و بهاره زاهددوست  به  زودی میزبان هنردوستان کرمانشاه می شود.

قصه این نمایش برگرفته از مشکلاتی است که جوامع از دیرباز تا کنون با آن دست به گریبان هستند. داستان مرد خانه ای که درگیر اعتیاد است و در پی آن اتفاقات و مشکلاتی را که به وجود می آید را نمایش می دهد.
شراره صمدیان، صبا یاری، کژال بهرامی ، محسن امیری، برومند کاظمی و سیامک گل منصوری در این نمایش ایفای نقش میکنند.
دستیار کارگردان سیامک گل منصوری، مدیر صحنه سوگند رادمهر، طراح لباس پریسا جوادنیا، طراح صحنه حسین نادری و گندم نادری، طراح پوستر صبا یاری و بازیگردان آرش عبدالله پور عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش " جایی که استخوانها فریاد می کشند" از 9 لغایت 13 دی ماه سال جاری در پلاتو کرمانشاه مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به اجرا می پردازد. 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران