در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه جشنواره استانی:

جشنواره مورد استقبال خوبی قرار گرفته است

بهرام فاضلی زاد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان نخستین روز سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بازدید کرد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان از نمایش های نخستین روز از سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی  بازدید کرد.

فاضلی در این بازدید گفت: جشنواره مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.
اگر بخواهیم از ابتدای سال جاری به فعالیت های هنری در حوزه تئاتر نگاهی کنیم، در مرداد ماه جشنواره تئاتر مرصاد و پس از آن جشنواره هرسین و همچنین جشنواره جوان را برگزار کردیم. در مجموع این چند ماه کارهای خوبی را از بچه‌های تئاتر کرمانشاه شاهد بودیم و در بخش‌هایی هم نیاز هست که انگیزه بیشتر و حمایت بیشتر صورت بگیرد. 
فاضلی زاد  افزود: اوضاع اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر رضایت بخش نیست و همین امر باعث می‌شود که در مسائل ریالی و بودجه‌ای، گاها صرفه‌جویی کنیم.
در کل از مجموعه زحمت‌کش حوزه تئاتر و همچنین هنرمندان این عرصه و کارهای ارائه شده راضی هستم. استقبال خوبی هم در روز اول شده و قطعا در روز دوم بیشتر هم خواهد شد. 
وی ادامه داد: برنامه‌ ریزی‌های لازم برای چندماه باقی مانده از سال را انجام خواهیم داد و همینطور برنامه‌های سال آینده را مشخص و تدوین میکنیم. همچنین یکی از دوستان فعال در عرصه تئاتر را دعوت کردیم که به عنوان نماینده ما در حوزه تئاتر حضور داشته باشد و معتقدم که با استفاده از افراد متخصص، آینده بهتری را برای تئاتر کرمانشاه پیش رو خواهیم داشت




نظرات کاربران