در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش نگاهمان می‌کنند

در نخستین روز از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه

نمایش نگاهمان می کنند به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی بیژن مرادی، در سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در پلاتو تجربه به اجرا در امد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، پس از اجرای نمایش " استرالیا" نماینده شهرستان هرسین در سی و یکمین جشنواره تئاتراستانی ، نمایش " نگاهمان می کنند" از کرمانشاه در پلاتو تجربه به اجرا درآمد.

نمایش "نگاهمان می کنند" داستان آدم هایی است درزمان حال دردل همین جامعه ای که درآن زندگی می کنند. نازی زنی ست که وحشت سرتاسرزندگیش  از دوربین هایی که همه زندگی خصوصیش راضبط کرده اند گرفته است ، نیما که مستند سازاست ازناهنجاری ها فیلم می ساز. دومانیا  دختری که همه رویایش ازدواج با پسرموردعلاقه اش است،  ژاله که سرگدان بدنبال این است که بداند آیا شوهرش به اوخیانت کرده یانه و حمید که وکیل است البته بامدرک تقلبی و "ابی" که ازیواشکی های مردم پول درمیاورد و باج می گیرد گویی همه آدمهای این نمایش سرگردانند و به دنبال امید می گردنند.

بازیگران این نمایش عبارتند از مریم السادات موسوی، عسل امیری آرام، نسیم نامدار، بیژن مرادی، سید سروش پیمبری و بیژن رضایی می باشند.

علی گودینی دستیارکارگردان و طراح نور ، عباس درکه و سجاد شهسواری طراح صحنه ، مریم السادات موسوی طراح لباس ،  سالار پردل و وحید وزیری انتخاب موسیقی ، امیرمحمد کاملی اجرای موسیقی، آرمان احمدی و آرش فتاحی منشی صحنه، مینا محمدی و مصطفی دهشت مدیر صحنه،  موسی تابش طراح گریم،  شهره خدیور و موسی تابش اجرای گریم را عهده دار بودند.

نمایش " نگاهمان می کنند" تولید گروه نمایش "بازی" به سرپرستی محمدرضا درند می باشد




نظرات کاربران