در حال بارگذاری ...
استقبال تماشاگران از اجرای عموم نمایش

در نهمین جشنواره ملی تئاتر دینی صاحبدلان

نمایش " یک طناب محکم" به نویسندگی هاشم پورمحمدی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام در نهمین جشنواره ملی تئاتر دینی صاحبدلان با استقبال تماشاچیان روبه رو شد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش یک طناب محکم به نویسندگی هاشم پورمحمدی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام در قالب نهمین دوره ملی تئاتردینی صاحبدلان از ۲۰ تا ۲۵ مهر در دو نوبت ساعت ۱۸ و ۲۰ به اجرای عموم در آمد. 
این نمایش در پلاتو تئاتر شهر کرمانشاه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و در ۱۰ اجرا بیش از ۱۱۰۰ تماشاگر را جذب نموده است . 
این نمایش با بازی دانشجویان علوم پزشگی آماده شده است و الارغم استقبال  دانشجویان و هنرمندان توانسته خانواده ها را نیز جذب نماید ‌.
از مهمانان ویژه این نمایش دکتر کی نژاد رئیس هیات عالی جذب کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، دکتر موسوی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ، دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشگی کرمانشاه ، حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، خانواده شهدا و ایثارگران و... اشاره نمود ‌. 

بازیگران این نمایش مهتاب صادقی سمیع، محمدحسین امیری امجد ، رادین اردلان ، رضا مروتی  می باشند.

همچنین طراح پوستر مهدی اسدی تبار ، طراح نور حسین نادری ، موسیقی کسری یعقوبی و آرمان گوران ، طراح صحنه بهاره سعیدی پناه  و منشی صحنه شکیبا امیری پریان  از جمله عوامل اجرایی این نمایش هستند ‌‌. 
نمایش یک طناب محکم به واقعه تاریخی مسجد گوهرشاد پرداخته است




نظرات کاربران