در حال بارگذاری ...
داور نخستین جشنواره استانی تجربه های جوان

شاهد استعداد های خوبی در جشنواره استانی تجربه های جوان کرمانشاه بودیم

مجید نوروزی داور نخستین جشنواره استانی تجربه های جوان گفت: جشنواره جوان کرمانشاه پایه درستی دارد و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم

به گزارش تئاتر کرمانشاه، مجید نوروزی داور جشنواره استانی تئاتر تجربه های جوان گفت:  جشنواره جوان کرمانشاه پایه درستی دارد و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم. بچه ها بصورت تجربی کار می‌کنند و پیشکسوتان هم کمک می‌کنند که کار بسیار خوبی است. اما اگر بتوان با کمک گرفتن از نهادهای مرتبط، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی بیشتر و حتی سوق دادن آن‌ها به سمت دانشگاه و درس خواندن در محیط آکادمیک را در برنامه قرار داد، پیشرفت بیشتری حاصل می‌شود.

نوروزی ادامه داد:  از نظر من باید این بچه‌ها زندگی آرتیستی را یاد بگیرند و فقط به دوره‌های بازیگری اکتفا نشود. از دیدگاه من جوانان این حوزه نیازمند دوره‌های پیش از بازیگری هستند که یکسری عناصر کلیدی را قبل از بازیگری بشناسند.

نوروزی درا ادامه ضمن تشکراز عوامل اجرایی  جشنواره گفت: امیدوارم در آینده بازهم از این کارها ببینیم.

باتوجه به پتانسیلی که کرمانشاه در تئاتر دارد و سابقه و اشخاص شناخته شده‌ای که بعضا صاحب سبک هستند، انتظار بیشتری از اجراها داشتم.

در مجموع باتوجه به اینکه اولین دوره جشنواره هست. باید این اتفاق را به فال نیک گرفت و از مسئولانی که همیشه قول می دهند اما عمل نمی‌کنند بخواهیم که جشنواره را به سمت منطقه‌ای، استانی و حتی بین المللی شدن هدایت کنند.

داور نخستین جشنواره استانی تئاتر تجربه های جوان گفت: یک‌سری ضعف‌ها وجود دارد که اصلی‌ترین آن عدم آموزش درست جوانان است. باتوجه به علمی که همیشه درحال پیشرفت است، بچه‌ها باید با آن همگام شوند که البته فقط با برگزاری ورکشاپ‌های دو روزه میسر نیست و نیاز به دوره‌های بلندمدت با اساتید توانمند است. از طرفی الان در تهران هرشب حدود ۱۵۰ اجرا داریم که اعزام گروه‌های شهرستانی برای دیدن و تعامل با این گروه‌ها می‌تواند به بحث آموزش کمک کند.

درکل این جشنواره تا الان قابل قبول بوده و استعدادهای بسیاری در آن وجود دارد.




نظرات کاربران