در حال بارگذاری ...
دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

جشنواره مرصاد گام مهمی به‌سوی توسعه فرهنگی

جشنواره ی تاتر مرصاد با پذیرا شدن گروه‌های مختلف از گوشه گوشه‌ی ایران اسلامی گامی عظیم و قابل ستایش  برای شناساندن و گسترش فرهنگی شهر است.

رسول نادری-دبیر یازدهمین جشنواره ملی تاتر مرصاد، در پایان این جشنواره یادداشتی را در اختیار درگاه تئاتر استان کرمانشاه قرارداد، در متن این یادداشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"تئاتر منبر است بلکه فراتراز منبر"
 (مقام معظم رهبری دامة برکاته)
توجه به جمله تاریخی فوق و دغدغه این روزهای مسولان ارشد کشور در خصوص اهتمام ویژه به امورفرهنگی کشور و نیز لزوم مقابله ی همه جانبه با مسئله تهاجم فرهنگی که یکی از سلاحهای نوین جنگی در عصر حاضر است،فرزندان و حافظان عرصه ی فرهنگ و هنر این دیار را برآن داشت تا پرچمدار عزت فرهنگی هنر ی خطه غرب کشور بوده وپیام شهدای مرصاد را با رسانه ی رسای هنر به گوش همگان برسانند.
جشنواره‌ی تئاتر مرصاد با پذیرا شدن گروههای مختلف از گوشه گوشه ی ایران اسلامی کاری عظیم و قابل ستایش  برای شناساندن و گسترش فرهنگی شهر.
بود که با پذیرش بالغ بر 200 نفر هنرمند از سراسر کشور توانست آنها را به سفیرانی برای ارسال پیام شهیدان مرصاد و ستایش و نشر فرهنگ شهرستان محروم اسلام آباد غرب به اقصی نقاط ایران اسلامی تبدیل کند و نام و آوازه ی شهرستان را در ایام اجرای جشنواره در  صدر اخبار ورسانه ها قرار دهد.
اینجانب ضمن قدردرانی و سپاس بیکران از ریاست مرکز هنرهای نمایشی، داوران و برنامه ریزان و نیز مسئولین محترم وحامیان برگزاری یازدهمین جشنواره ملی تاتر مرصاد، اعم از حوزه استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و  مسئولان و مدیران نهادها و ادارات شهرستان  که با حضور همیشگی وهمراهی با ستاد اجرایی جشنواره درکنار مابودند وهمچنین  هنرمندان وپیشکسوتان عزیز شهرستان که درطول مدت برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد سنگ تمام گذاشته و با خلوص نیت، کاری عظیم را با نهایت عزت و آبرومندی به سر انجام رساندند تشکرو قدردانی می‌نمایم.
 تشکر ویژه اینجانب نثار خبرنگاران واهالی رسانه  است که با پوشش خبری وانعکاس رویدادهای جشنواره درسطح ملی برای اعتلای نام اسلام آبادغرب  رنج فراوان بجان خریدند و نیز از مردم شریف و عزتمند شهرستان های  شهیدپرور اسلام اباد غرب، حمیل و دالاهو که با حضور خود درایام برگزاری جشنواره و مهمان نوازی همیشگی‌شان مایه ی سرافرازی فرهنگی شهر بودند.سپاسگزاری مینمایم

بسیار خوشحالم از اینکه جشنواره ملی تئاتر مرصاد توانست  گام مهمی بسوی  اهداف بزرگی  چون توسعه فرهنگی،نشاط اجتماعی جامعه ،توسعه گردشگری فرهنگی و... بردارد که امیدوارم  با حمایت‌ها واهتمام مسئولین عزیز  بتوانیم در آینده نیز با برگزاری هر چه باشکوهتر این جشنواره گام هایی  فراتر در جهت معرفی رشادتهای شهیدان مرصاد،گسترش و صادرات فرهنگی این مرز بوم و رونق اقتصادی و فرهنگی شهرستان با برند برتر "مرصاد"برداریم .
 
رسول نادری-دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد
22 مرداد 98




نظرات کاربران