در حال بارگذاری ...
عباس جمشیدی

برگزاری یک جشنواره با کیفیت نیازمند زیرساخت های مناسب است

اگر از جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین حمایت شود قطعا این جشنواره به جشنواره ای چون جشنواره مریوان تبدیل می شود و می تواند بر فرهنگ شهر و نوع باورها مردمان تاثیر مثبت به سزایی داشته باشد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، عباس جمشیدی در جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین گفت:  صرفا بر اینکه ما تمام دغدغه ها این باشه که فقط جشنواره ای تشکیل بدیم؛ که فقط کاری در امورفرهنگی کشور، استان ویا شهرستان انجام داده باشیم درست نیست. اگر زیر ساخت  مناسبی نداشته باشیم کاملا غلط است.

جمشیدی ادامه داد: با توجه به تجربه ی چندساله م از تئاترم، جشنواره های زیاد برگزارشده را دیدم یک سال دوسال.. بعد این مدتی خبری از آن ها نشد، یا تب وتابی را که قبلا داشت را دیگر ندارند، مثل جشنواره دفاع مقدس که یک زمانی در تهران برگزار می شد.

جمشیدی افزود: اگر مدیران هنرهای نمایشی حمایت کنند و زیر ساخت ها درست انجام شوند قطعا این جشنواره به جشنواره ای چون جشنواره مریوان تبدیل می شود و می تواند بر فرهنگ شهر و نوع باورها مردمان تاثیر مثبت به سزایی داشته باشد.

اگر ما این اتفاقاتی همه گیر شوند و حتی جشنواره هم نباشد می توان  در سطح شهر اجراهای عموم  داشته باشند. این اتفاق خیلی نقش مهمی در تربیت بچه ها واقشار جامعه داره.

برا ی پیشبرد وبهتر شدن  این اتفاقات می توان کلاس های آموزشی برگزار کرد. یا حتی در جشنواره ها از افراد فعال در این زمینه را دعوت کرد که نه تنها بخاطر برگزار ورکشاپ ها در کنار جشنواره باشند بازدید داشته باشند و بتوانند از تجربیاتشان استفاده کنند.

 

 




نظرات کاربران