در حال بارگذاری ...
امیرشاه آبادی در جمع هنرمندان

آشنایی مردم با مفاهیم پر معنای نمایش و نمایشنامه نویسی تاثیرات مثبتی بر کاهش آسیب های اجتماعی دارد

فرماندار هرسین در جمع هنرمندان در دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین گفت : آشنایی مردم با هنر تئاتر و درک مفهوم آن می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر به سزایی داشته باشد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، فر ماندار شهرستان هرسین با حضور در اجرای نمایش هایی خیابانی گفت: یکی از اتفاقات مثبتی که جشنواره هرسین در این دوسال با حضور هنرمندان به ارمغان آورده موج امیدی وشادی است که در شهرستان هرسین وبیستون به واسطه ی اجراهایشان است.

امیرشاه آبادی افزود: استقبال مردم از این جشنواره نسبت به سال گذشته خیلی بیشتراست و آشنایی مردم با مفاهیم نمایش و نمایش نامه نویسی و محتویات بسیار پر معنا و مفهمومی که دارد می تواند در طولانی مدت تاثیرات بسیاری در روحیات اجتماعی، در سطح مشارکت های اجتماعی و همچنین در کاهش آسیب هایی اجتماعی بگذارد. حضور گروه های نمایشی از 8 استان کشور با 14 نمایش بسیار عالی قطعا فرصت خوبی است که آن را از دست نخواهیم داد وتلاش میکنیم که این چنین برنامه ها منوط و وابسته به اشخاص نباشند.

وی ادامه داد: همدلی خوبی بین اعضا شورای اسلامی شهر، فرمانداری و اداره فرهنگ وارشاد شهرستان شکل گرفته و امیدواریم با حمایت استاندار ومدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بتوانیم این رویداد را در سال های آینده گسترش دهیم و به صورت جشنواره بین المللی برگزار کنیم.

شاه آبادی در پایان افزود: امیداست  با طرح هایی که امسال پیش بینی شده  بتوانیم در سطح شهر زیر ساخت هایی را برای اجرای تئاتر های خیابانی درسال های آتی وهمچنین نام والمان هایی را تحت عنوان تئاتر یا گلیم تغییر بدهیم و شهر را هر سال با امکانات بیشتری آماده میزبانی این رویداد مهم کنیم.




نظرات کاربران