در حال بارگذاری ...
معاون امنیتی سیاسی فرماندار هرسین:

هنر غذای روح است

حسین رستمی؛ معاون امنیتی سیاسی فرماندارهرسین از هنر به عنوان غذای روح نام برد و گفت: غذای روح از غذای جسم مهم تر است و باید به این معقوله توجه فراوانی شود.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، معاون امنیتی وسیاسی فرماندار شهرستان هرسین در آیین افتتاحیه دومین جشنواره منطقه ای تئاتر هرسین گفت: تئاتر خیابانی و تمام برنامه هایی که هنرمندان اجرا می کنند یک نوع غذای روح است. ما متاسفانه بیشتر به غذای جسم توجه می کنیم. فکر می کنیم اگر برای عزیزانمان خوراک ، وپوشاک ومسکن تامین کنیم بنابراین هیچ مشکلی دیگه ای نیست، اما واقعیت این است که این مسئوله نصف قضیه هم نیست. غذای روح مهمتر از غذای جسم است.

حسین رستمی  افزود: چنین مراسماتی است که درروحیه تاثیر می گذارد .باعث شادابی و نشاط اجتماعی وجلوگیری از آسیبهای اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: مراسمی با این بزرگی و ارزش  حیف است با این امکانات کم برگزار می شود گرچه کمیت مهم نیست اما کیفیت باید بالا برود. حضور همشهریان حضور همکارانم حضور تمام مردم. دراین مراسمات باید چشمگیر باشد .

از مردم می خواهم در این سه روزی که این مراسم برگزار می شود مرد م هنردوست شهرستان هرسین استقبال شایانی  از اجراها داشته باشند و از چنین برنامه هایی که در سطح کشور معرفی شویم.

معاون امنیتی سیاسی فرماندار گفت: هرسین شهر گلیم ثبت شده واگر بتوانیم شهرستان هرسین را نیز به عنوان پایلوت تئاتر خیابانی کشوری معرفی کنیم، یک برند می شود برای شناساندن شهرستان هرسین در تمام دنیا و این باعث پیشرفت هرسین خواهد شد باعث میشود صنعت گردشگری دراین شهرستان به چرخه درآید.

 




نظرات کاربران