در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هرسین در آیین افتتاحیه دومین جشنواره منطقه‌ هرسین:

تمام مردم شهرستان باید هرسال جشنواره را از مسئولین مطالبه کنند

آیین افتتاحیه دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در شهرستان هرسین برگزارشد .

به گزارش تئاتر کرمانشاه، غلامرضا ملکیان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هرسین در این آیین ضمن خیر مقدم به همه مردم، مسئولین و هنرمندان گفت: امسال با حمایت های فرماندار شهرستان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دومین جشنواره تئاتر خیابانی هرسین در بخش منطقه ای با موضوع  پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

 ملکیان ادامه داد: 72 اثر از 12 استان  متقاضی حضور در این جشنواره بودند که پس از بررسی آثار، 14 گروه از 8 استان کشور به این جشنواره راه پیدا کردند. این 14 گروه در طبق جدول زمانبندی اجرا ها در شهرستان هرسین و بخش بیستون به اجرا می پردازند.36 اجرا در شهرستان هرسین و 8 اجرا در بخش بیستون خواهند داشت. از مردم میخواهم که واقعا هنرمندان عرصه نمایش وبقیه هنرها در سال اینده این جشنواره را مطالبه کنند کسی که مسئول ارشاد خواهد بود از مسئولین شهرستانی واستانی خواستار اجرای این جشنواره باشند. این ها افتخاراتی  هستند که برای هرسین ماندگار می شوند.  درصدد این هستیم که جشنواره را در سطح ملی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان هرسین با پیگیری فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی  همت کردند تا گلیم هرسین را به یک برند خوب تبدیل کنند وجایگاه وارزش خود را پیدا کند. این جشنواره مطعلق به مردم هرسین است.

در ادامه مراسم افتتاحیه گروه  تئاتر "اوینار" از شهر تبریز به اجرای نمایش "حایات" پرداختند.

ملکیان در پایان از همه مردم دعوت کرد که در مکان اجرا ها حضور یابند و از هنرنمایی هنرمندان استفاده کنند.




نظرات کاربران