در حال بارگذاری ...
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه

عناصر فرهنگ وهنر بسیار قدرتمند هستند

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد با حضور داوران دو بخش صحنه ای و خیابانی، هنرمندان، مدیران ارشاد شهرستان و استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، فرماندار اسلام آباد غرب در مراسم اختتامیه یازدهیمن جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: ما با اعلام برنامه ها میزبان  200 نفر از 15 استان کشور  در قالب 25 گروه نمایشی، 13 گروه خیابانی و 12 گروه صحنه ای شاهد برپایی بیش از 60 اجرای  نمایش در شهرهای اسلام آباد، حیمل و دالاهو بودیم.  

حیدری ادامه داد: آنچه هنرمندان به نمایش گذاشتند بعدی از جنایت منافقین در عملیات مرصاد در حق مردم شریف ایران بود. شاهد برنامه های ارزشمندی بودیم، از همگی ممنونیم. این هنرمندان سرمایه ی هنری ما هستند.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: عناصر فرهنگ وهنر بسیار قدرتمند هستند. اگربخواهیم فرهنگ مقاومت را به نسل بعد نشان دهیم باید با زبان امروزی پسند آن را انجام بدهیم. یکی از این ابزار فرهنگ وهنراست. این فرهنگ و هنر است که جامعه ما را می سازد. فرهنگ شناسان در تعریف فرهنگ می گویند بخش عمده ی فرهنگ متبلور در حوزه ی هنری مثل همین تئاتر است.

بهرام فاضلی زاد ادامه داد: تئاترارائه ی زندگی، گفتگوی هنرمند با مخاطب است واین ابزار بسیار ابزار تواناو پر نفوذی است .




نظرات کاربران