در حال بارگذاری ...

«کوچه مختار بود،ساسان بود وسیمین» در چهارمین روز از جشنواره ملی تئاتر مرصاد اجرا شد

نمایش «کوچه مختار بود،ساسان بود وسیمین» داستان معلمی را روایت می کند که سه شاگرد دارد و یکی از شاگردان فرزند خودش است. خانواده ش را در انفجار هواپیمای ایرباس از دست می دهد و هچنین شاگردش که شهید شده درمیان دچار بیماری روان پریشی می‌شود و...

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش " کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" کاری از گروه نمایش "آراکس از شهرستان بویر احمد در چهارمین روز از جشنواره ملی تئاتر مرصاد به اجرا پرداخت.

این نمایش به قصه ی معلمی می پردازد دراوایل انقلاب که سه دانش آموزش دارد و یکی از دانش آموزانش فرزند خودش است. در میان یکی از دانش آموزانش در سن پایین به جبهه می رود وشهید میشود. خانواده ش به سفر خارج کشور می روند اما در حمله که به هواپیمای ایرباس می شود آن ها را از دست می دهد و شهید می شوند.  دیگر دانش آموزش مسائلی باعث می شود که از آن محل و کوچه وروستا بروند. معلم داستان درمیان این اتفاقات دچار روان پریشی می شود  و دائما با این شخصیت ها که فکر می کند در رفتشان از دنیا سهیم بوده و تقصیر دارد در دنیای خودش  با آن ها زندگی می کند. 

نویسنده این نمایش  رضا گشتاسب و کارگردان آن محمود خرم آزادی است.

حنانه حسنی، سوشا بستان، شاناز خلفی، آیت کاظمی و محمود خرم آزادی در این نمایش نقش آفرینی کردند. 

عوامل اجرایی نیز شامل طراح صحنه  وموسیقی محمود خرم آزادی، طراح پوستر وبروشور عبدالصادق خاک نژاد، دستیار کارگردان و طراح لباس ناهید کاوسی،  طراح نور علی اکبر ظفرپور، طراح گریم ندا اورنگ، ساخت واجرای دکور سجاد شاکری و روح الله حسینی زاده، منشی صحنه، اجرای نور و موسیقی  مژگان ارجمند، دوخت لباس راضیه مویدی، عکاس سید محمد سلیمی راد، مدیر صحنه آسیه جزینی، دستیار صحنه فاطمه قنبر پور، مشاور کارگردان ایرج شریفی و حمید غریبی ، روابط عمومی فردین یزدانی و تهیه کننده وحید شغیعی هستند. 

 

 

 




نظرات کاربران