در حال بارگذاری ...
نایب رئیس شورای اسلامی کرمانشاه

از تئاتر می‌توان به عنوان یک معجزه  نام برد

نباید به جشنواره ملی تئاتر مرصاد سرسری نگاه کرد. این جشواره با ساخت زیرساخت ها قابلیت تبدیل شدن به جشنواره بین المللی دارد و تمامی احاد مردم باید کمک کنند که این جشنواره را در سطح بین المللی و جهانی معذفی کنیم.

به گزارش تئاتر کرمانشاه ، ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای اسلا می شهر کرمانشاه و از هنرمندان این دیار با اشاره به اینکه جشنواره مرصاد یک اتفاق بزرگ برای کرمانشاه و کرمانشاهیان است گفت: جشنواره مرصاد یادآور عملیات با شکوه وغرور آفرین مرصاد است. دشمن بعد از اینکه بستن قرارداد صلح ، از طریق منافقین حمله کرد و خوشبختانه مردم با غریت، عشایر منطقه  و با کمک همه ی احاد مردم دست به دست هم دادند  و منافقین را از پای درآوردند . این روز؛ روز کرمانشاه نامیده شد. کرمانشاه  به تعبیر مقام معظم رهبری  "چهره زیبا و سینه ستبر" ایران اسلامی است.

مرادی در ادامه افزود:  با توجه به اینکه جشنواره مرصاد یک جشنواره ملی است  کمی بی سر صدا برگزار شد. تبلیغات شرط اول  و اصلی است و این موضوع یاری همه برزگان را می طلبد که بیاند و بدر برگزاری چنین رویداد بزرگی برا استان تلاش کنند و سهیم باشند.

نائب رئیس شورای اسلا می شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه این جشنواره  حوزه گردشگری  می توانست  خیلی پررنگ عمل کند گفت: اتفاق خوب  گردشگری  که می توانست در این جشنواره بیفتد این بود ما نمایشگاهایی از یادمان شهدا، بازدید از مناطق جنگی عملیات مرصاد که موضع جشنواره است را داشته باشیم.

 ارگان های لشگری و ارگان های مدیریتی همه می توانند   در کارهای هنری  که  انجمن ها و اداراتی امثال انجمن نمایش استان و شهرستان ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلام استان و شهرستان ها، شوراهای اسلامی شهرها ،نهاد های مردمی و.. می توانند از طریق های مختلف باهم همکاری و همدلی داشته باشند. آن وقت میبینیم که چقدر کیفیت کار بالا میرود و مشارکت اجتماعی بیشتر می شود.

 تئاتر در هرکجا باشد  معجزه می کند وحال می خواد این اتفاق  مبارک را  به تصویر بکشد. ما باید تلاشمان را بکنیم هرچه بیشتر مردم را به سمت تئاتر وهنر بکشانیم و نسلی که با این اتفاقات کاملا این اتفاق اتفاق مبارکیه و اگر که بشه مردم رو کشاند به سمت  این گونه تئاترها، کسانی که در آن زمان بودند  وما بتوانیم از نظرات آن ها  استفاده کنیم، نسل جدید را  کشاند به سمت این گونه نمایش ها با این موضوعات مهم که با آنها غریبه ند قطعا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و در معرفی کرمانشاه و افتخاراتش هم موثر خواهد بود.

مرادی افزود: جنگ تحمیلی این افتخار را برای استان ما قرار داد. اگر از این فرصتاستفاده نکنیم از دستمان خواهد رفت. جشنوار مرصاد باید سالبه سال پر رنگ تر شود. رسانه ها، هنرمندان و مردم باید پای کار بیایند تبلیغات کنند که این رویداد ها چه در سطح ملی حتی در سطح بین المللی و جهانی معرفی شود.

 از مردم ومسئولین می خواهم جشنواره مرصاد را یک جشنواره  حاشیه ای نبینند. مرصاد می تواند به جشنوارهای بین المللی تبدیل شود که بتوانیم از کشور های دیگر نیزمهمان داشته باشیم.




نظرات کاربران