در حال بارگذاری ...
در حاشیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

اولین سن روباز شهرستان اسلام آباد غرب افتتاح شد

خسرو تمری گفت: ساخت و تهیه زیر ساخت های فرهنگی  نشان دهنده ی توجه ویژه ی  مسئولان به خصوص مسئولین مدیریت شهری به حوزه ی فرهنگ و هنر است

به گزارش تئاتر کرمانشاه ،اولین سن روز باز در پارک ولایت شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

خسرو تمری؛ رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این سن رو باز جایگاه اختصاصی تئاتر خیابانی است که با همت شورای شهر و شهرداری اسلام آباد غرب افتتاح شد. ما این اتفاق را  دربحث حمایت از جشنوارهها یک گام روبه جلو   میدانیم .

تمری ادامه داد: ساخت و تهیه زیر ساخت های فرهنگی  نشان دهنده ی توجه ویژه ی  مسئولان به خصوص مسئولین مدیریت شهری به حوزه ی فرهنگ وهنر است که علاوه بر بحث حمایت های مالی، حمایت های معنوی وزیر ساختی هم دارند.

برای برگزاری جشنواره مرصاد به این گستردگی،  نیازمند مکان های بیشتر وبزرگتری هستیم، تا بتوانیم از ظرفیت جشنواره تئاتر ملی مرصاد بیشتراستفاده کنیم .قطعا یکسری برنامه  ریزی ها را  در دوره های بعد خواهیم داشت که هم کیفیت کارها را  و بالا ببریم  و هم زیر ساخت ها را  توسعه ببخشیم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب  افزود: برای کیفیت کارها پیگیر این هستیم که برای دوره بعدی جشنواره ملی تئاتر مرصاد جشنواره نمایشنامه نویسی در بخش صحنه و طرح وایده در بخش خیابانی با موضوع اختصاصی مرصاد  برگزار کنیم که بتوانیم با دراختیار قرار دادن ایده ها به کارگردانان بتوانیند آثاری با کیفیت بالاتر وفاخر را تولید و به جشنواره ارائه کنند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران