در حال بارگذاری ...
...

برای اولین بار در جشنواره تئاتر مرصاد

اجرای نمایش های خیابانی «من بهمنم» و «الف آه می کشم» در دالاهو

برای اولین بار در جشنواره تئاتر مرصاد

اجرای نمایش های خیابانی «من بهمنم» و «الف آه می کشم»  در دالاهو

نمایش های خیابانی " من بهمنم " و " الف آه می کشم در روز اول جشنواره ملی تئاتر مرصاد در شهرستان دالاهو اجرا شدند.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، در اولین روز یادهمین جشنواره ملی تئاترمرصاد نمایش  های خیابانی " من بهنم" به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی و  " الف آه می کشم"  نوشته ی پارمیدا ناصری و کاگردانی افشین ناصری در شهرستان دالاهو  در سطح شهر به اجرا پرداختند. 

بازیگر نمایش " من بهنم " گفت: این نمایش برگرفته از زندگی قهرمان پارالمپیک بهمن گلبار نژاد از زمانی که از آبادان رفت و تا زمانی که در حادثه که در یکی از مسابقات رخ داد فوت کرد.  در جنگ یک پای خود را  درزمان جنگ از دست داد و وزنه بردار میشود و 13 مدال جهانی کسب می کند و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف وارد عرصه ی دوچرخه سواری می شود و متاسفانه در 25 شهریور 95 بر اثر سانحه ای در پیست دوچرخه سواری رخ میده از دنیا می رود. 

افشین ناصری کارگردان نمایش " الف آه می کشم  درخصوص موضوع نمایش گفت:  داستانی رو درمورد عروسک های خیمه شب بازی را روایت می کند که می خواهد به دنیای آدم ها بیاید و زندگی آدم ها را تجربه کند و برای همین قضیه جر و بحث هایی با عروسک دیگر دارد. به دنیای آدم ها وارد می شوند تا زندگی و عشق را تجربه کنند به این نتیجه می رسند که  دنیای آدم ها فقط مخصوص خودشان است وباید به دنیای خودشان برگردند.