در حال بارگذاری ...
...

در مجموعه تئاتر کرمانشاه

پوستر نمایش محیطی «هبوط شهرسنگی» رونمایی شد

در مجموعه تئاتر کرمانشاه

پوستر نمایش محیطی «هبوط شهرسنگی» رونمایی شد

همراه با رونمایی از پوستر اولین نمایش محیطی«هبوط شهرسنگی» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی علی چناری در کرمانشاه روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر کرمانشاه؛ اولین نمایش محیطی  به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی علی چناری بر روی صحنه می رود. داستان این نمایش برگرفته از چناری کارگردان این نمایش گفت: هبوط شهر سنگی روایتی به تصویر کشیده شده از خیر و شری است که بر سر مال دنیا و مسائل مادی بر هم پاشیده اند و به تنگا آمده اند و در پایان با وحدت و برادری دنیا را به صلح و برابری دعوت می‌کنند.

هنرمندانی چون  پریسا حسینی ، عسل امیری آرام ، سعیده دهنوی ، فرنوش روشنی ،زهرا فرهادی ، صدف قربانی ، حنا تیشه کنی ، رسول محمودی ، مهدی نجاتی ، آرمین دزفولی زاده ، علی صالحی ،امیر الوندی ، کیوان عبداللهی ، پوریا ریزوندی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سرپرست گروه مرتضی اسدی مرام است. دستیار کارگردان  به عنوان پریسا حسینی، طراح فرم و حرکت علی چناری، آهنگسازسهیل خوارزمی، طراح فضا علی چناری، طراحی لباس پریسا جوادنیا، طراحی نور محسن امیری ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی جبار نظری و گودرز رستمی ، طراح گریم حدیث امیری ،مشاور کارگردانکیوان عبداللهی، مدیر صحنه نیما حیدری، منشی صحنه جعفر میرزایی، دستیاران صحنه، محمد جراحی راد، علی مرادی، اعلان و برنوشت  مهدی اسدی در پشت صحنه این نمایش حضور دارند.

 نمایش " هبوط شهرسنگی"  از 14 الی 24 مردادماه ساعت 21 در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه اجرا میشود.