در حال بارگذاری ...
...

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

عملیات مرصاد افتخاری برای استان کرمانشاه است

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

عملیات مرصاد افتخاری برای استان کرمانشاه است

افتتاحیه جشنواره ملی تئاتر مرصاد در مزار شهدا شهرستان اسلام آباد انجام شد. پس از مراسم افتتاحیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب در جمع خبرنگاران حاضر شدند و هرکدام نکاتی را بیان داشتند.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چند نکته بسیار مهم وجود دارد. اول اینکه عملیات مرصاد افتخاری بود که نصیب استان کرمانشاه شده و آخرین توطئه سهمگین تشکیلات مخوف نفاق در این شهرستان ختم شد که پایانی بر تمام توطئه‌های بیرونی بود. نکته دوم نقش مردم اسلام آباد در این جریان است. هرچند تمام مردم ایران به گونه‌ای در عملیات مرصاد حضور داشتند اما مردم اسلام آباد غرب اعم از زن، مرد و کودک از نزدیک درگیر جنگ بودند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ این جشنواره در جهت توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان است. مردم این شهرستان مردم مهمانوازی هستند و همیشه با روی گشاده از مهمان پذیرایی کرده‌اند. 
فاضلی در پایان گفت: از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم.
جهانبخش حیدری؛ فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب نیز با تشکر از حضور خبرنگاران گفت: از آقای فاضلی تشکر می کنم که با تمام وجود و با تمام مشغله ای که در استان وجود دارد برای افتتاحیه جشنواره تشریف آوردند‌. من امیدوارم با نگاه ارزشی به این جشنواره با پوشش سریع اخبار  بتوانید نگاه ها را به سمت این شهرستان جلب کنید و در راستای معرفی اسلام آباد غرب و ظرفیت های موجود در آن قدم بردارید‌.