در حال بارگذاری ...
...

خسرو تمری خبر داد:

بیست و پنج گروه نمایشی در جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کرده‌اند

خسرو تمری خبر داد:

بیست و پنج گروه نمایشی  در جشنواره ملی تئاتر مرصاد  شرکت کرده‌اند

باتوجه به اینکه جریان منافقین یک جریان آلوده به خیانت بود، جشنواره ملی مرصاد می‌تواند جایگاه ویژه‌تری در بخش هنر انقلاب اسلامی به‌خصوص هنر دفاع مقدس داشته باشد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه؛ خسرو تمری،  رئیس اداره ارشاد شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با تئاتر کرمانشاه گفت: یازدهمین جشنواره ملی مرصاد از امروز دوازدهم مرداد ماه آغاز و تا شانزدهم همین ماه در شهرستان اسلام آباد غرب ادامه خواهد داشت. تلاش کردیم این جشنواره را در اسلام آباد غرب، دالاهو و حمیل برگزار کنیم و به عنوان تجربه جدید در سال آینده با توجه به موضوعیتی که دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
تمری افزود: باتوجه به اینکه جریان منافقین یک جریان آلوده به خیانت بود، این جشنواره می‌تواند جایگاه ویژه‌تری در بخش هنر انقلاب اسلامی به‌خصوص هنر دفاع مقدس داشته باشد.
وی ادامه داد: نیاز هست که این جشنواره در سرفصل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد. همینطور مجموعه استانداری و استاندار محترم توجه ویژه‌ای به این برنامه داشته‌ باشند و اعتبارات ویژه‌ای برای آن درنظر بگیرند.
رئیس اداره ارشاد شهرستان اسلام آباد غرب افزود: هم‌اکنون ۲۵ گروه نمایشی از ۱۵ استان و درحدود ۲۰۰ هنرمند در جشنواره حضور دارند که گستره قابل توجهی دارد. شرکت کنندگان در دوبخش صحنه‌ای و خیابانی به اجرا می‌پردازند. درکل هشت مکان را برای اجراها در نظر گرفتیم که بتوانیم میزان گستردگی این جشنواره را در سطح شهرستان پوشش دهیم.
تمری گفت: از مجموعه شورای اداری، مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و از همه مهمتر خبرگزاری ایران تئاتر که نسبت به سال‌های قبل پوشش بهتری داشته‌اند تشکر کنم. همینطور از خبرنگاران، نشریات و خبرگزاری‌ها که برای پوشش این رویداد تلاش بسیاری کرده‌اند.