در حال بارگذاری ...
...

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

تئاتر زندگی است

بهرام فاضلی زاد در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین با اشاره به صنعت گردشگری گفت: این گونه رویدادهای فرهنگی می تواند باعث تقویت صنعت توریسم با رویکرد ایجاد اشتغال و ایجاد توسعه فرهنگی می شود.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین رونمایی از پوستر دومین  جشنواره تئاتر خیابانی هرسین گفت: تئاتر هنر گفتگو و زندگی است و هیچ هنری به این اندازه تاثیرگذاری مستقیم بر مخاطب ندارد.

بهرام فاضلی زاد افزود:  تئاتر زندگی است و کسی که در این عرصه وارد می شود یک زندگی را به نمایش می گذارد و توجه مخاطبین را به کنکاش در آن جلب می کند که این زندگی را برگزیند و یا آن را ترک کند.

فاضلی زاد خواستار اختصاص بودجه ثابت و پایداری برای چنین جشنواره هایی شد وافزود: باید در این راستا تلاش کنیم تا از این ظرفیت برای رونق بخشیدن به حوزه‌های دیگر استفاده شود و استان و شهرستان ها را از محجوریت درآوریم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم جشنواره منطقه ای تئاتر هرسین را به یک جشنواره  در سطح ملی یا حتی بین المللی تبدیل کنیم.
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشا ادامه داد: صنعت توریسم با اشتغال و ایجاد توسعه فرهنگی مرتبط است و اگر بتوانیم جهت این جشنواره را صرفاً از نگاه خاص یک حوزه به حوزه‌های دیگر تسری دهیم بدون شک برکات آن به همه بخشها خواهد رسید.

دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین  19  لغایت 22 مردادماه در شهرستان هرسین برگزار می گردد.