در حال بارگذاری ...
...

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه

قدرت هنر می‌تواند منجر به تغییر رفتار شود

در آیین رونمایی پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: اگر در جامعه ای بخواهیم موفق عمل کنیم باید ارزش ها را تقویت کنیم تا ضدارزشها کنار زده شوند.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در آیین  رونمایی پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین گفت: استان کرمانشاه دارای زیبایی ها و برند های مثبت زیادی است که باید به آنها بپردازیم و نباید معضلات و مشکلات را بزرگنمایی کنیم. هرچه به ارتقای فرهنگ و توجه به هویت فرهنگی از منظر حوزه اجتماعی بپردازیم سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده‌ایم که پاسخ آنها را در حوزه مسائل اقتصادی و ارتقای امنیت پایدار دریافت خواهیم کرد.

الهی تبار افزود: اگر حجم اعتبارات دریافتی طی سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ را بررسی کنیم می بینیم که بیشتر اعتبارات به مسائل اجتماعی اختصاص دارد. برای توسعه در همه امورات باید قبل از اینکه به مسائل سیاسی بپردازیم به مسائل اجتماعی جامعه توجه ویژه داشته باشیم.                                                   

الهی تبار ادامه داد : قدرت هنر می‌تواند منجر به تغییر رفتار شود و اگر در جامعه ای بخواهیم موفق عمل کنیم باید ارزش ها را تقویت کنیم تا ضدارزشها کنار زده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اجرای برنامه های فاخر در استان کرمانشاه گفت: جشنواره‌هایی همچون پویانمایی می‌تواند داشته های استان کرمانشاه را به کل کشور معرفی کند و زمینه های توسعه گردشگری را فراهم کند. دستاورد فعالیت های هنری و اجتماعی منجر به نشاط اجتماعی می شود و نشاط اجتماعی بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی را می تواند حل و فصل کند.

دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین 19 لغایت 22 مردادماه در شهرستان هرسین برگزار می شود.