در حال بارگذاری ...
...

با حضور جمعی از مسئولین

پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر هرسین رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین عصر امروز سه‌شنبه در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار هرسین برگزار شد.

به گزارش  تئاتر کرمانشاه،  آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین عصر سه‌شنبه در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار هرسین برگزار شد.
فرماندار هرسین در این مراسم اظهار داشت: در دومین  جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین هنرمندانی از استان های کردستان، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی و مرکزی حضور خواهند داشت. 
وی گفت: در جشنواره سال گذشته ۲۴ اجرا داشتیم اما در جشنواره امسال ۴۲ اجرا طی سه روز اجرا خواهند داشت.

امیر شاه آبادی ادامه داد: تئاتر خیابانی می تواند یکی از شاخص های توسعه برای یک استان و شهرستان ها باشد. 
وی ادامه داد: هنر کلید گشمده ی توسعه هر استان است. این جشنواره می تواند در جذب گردشگر و فضای کسب وکار موثر باشد.
شاه آبادی در پایان سخنان خود بیان داشت: متاسفانه در شهرستان هرسین سطح مشارکت اجتماعی پایین است, برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی وهنری می تواند ما را به یک هدف متعالی در این زمینه برساند.

فرماندار هرسین در پایان افزود:  تمام آثار حاضر در جشنواره مذکور  با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش آن با رویکرد نشاط افزایی اجتماعی و امید به زبان طنز است.

دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین 19 تا 22 مردادماه در شهرستان هرسین برگزار می‌شود.