در حال بارگذاری ...
با برگزاری آیین تکریم از حجت الاسلام رحیم جعفری

بهرام فاضلی زاد مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم از حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معارفه مدیرکل جدید این اداره در تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر واحد یک استان کزمانشاه برگزار شد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، این مراسم با حضور دکتر فقهی زاده(معاون قرآن و عترت) و غیاثی(مدیرکل هماهنگی امور استان ها) وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

رحیم جعفری در این مراسم گفت: از مجموع تعاریفی که برای فرهنگ شده است معانی مختلفی از جمله ادب، تربیت، علم و دانش از آن استخرام شدا است که از معروفترین آن معانی می‌توان به اخلاق اشاره کنیم. بزرگترین امتیاز تاریخی ایران در اخلاق بوده و همیشه مبارزه طلبی ما تاریخی، فرهنگی و علمی بوده است.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌ها ۳۷ هزار متر مربع مراکز فرهنگی در استان داشتیم که حدود ۳۷ هزار متر مربع دیگر در حال افتتاح هستند که در این صورت مراکز فرهنگی استان به بیش از ۷۰ هزار متر مربع خواهد رسید. سرانه فرهنگی برای هر نفر در کشور ۰.۵ متر است که در استان کرمانشاه با افتتاح این پروژه‌های عمرانی که بیشتر آن هم مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، این سرانه به حدود یک متر خواهد رسید.

مدیرکل جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم  بیان داشت: برای انجام کار اقدام هماهنگی عمل و خدمت به این عرصه وارد شدم. شان من در این سیستم و نظام شان یک سرباز است که اوامر را اجرا می کند.

بهرام فاضلی زاد ادامه داد: تاکید من در این حوزه تولید است چرا که آنچه باقی می‌ماند چه در حوزه تربیت نیروی انسانی چه در مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی و آنچه که می‌تواند برای ما مفید باشد، تولید است. عرصه فرهنگی عرصه سختی است و دارای ظرافت های پیچیده ای است چرا که اگر بخواهیم مشکلات امنیتی در کشور نداشته باشیم باید فرهنگ سازی کنیم.

بهرام فاضلی‌زاد از مدیران فرهنگی استان است که  سابقه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و ریاست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه را در کارنامه دارد.




نظرات کاربران