در حال بارگذاری ...
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد کرمانشاه :

زبان هنر موثرترین ابزار جهت پاسخگویی به تهاجم فرهنگی است

صدرالله بابلی معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد کرمانشاه در خصوص همایش پاسدران ولایت زبان هنر موثرترین ابزار جهت پاسخگویی به یاوه گویی های دشمنان کشور است ، چرا که آنها هم تلاش میکنند با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به حوزه های مختلف نظام ضربه بزنند اما تا زمانی که اهالی فرهنگ و هنر انقلابی ، ولایی و متعهد در میانه میدان باشند نقشه های آنها نقش برآب خواهد شد . 

 صدرا... بابلی معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با  درگاه تئاتر کرمانشاه گفت: در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت و رئیس جمهور آمریکا، هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه تصمیم به برگزاری همایش استانی تئاتر خیابانی با عنوان «پاسداران ولایت» گرفتند که نشان از ولایت مداری و در صحنه بودن این عزیزان دارد.
وی افزود: با اعلام فراخوان گروه‌های هنری از سطح استان به این اقدام آتش به اختیار لبیک گفته و در این همایش شرکت کردند.
معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد کرمانشاه افزود : بعد از طی مراحل لازم، ۷ گروه نمایشی جهت شرکت در همایش انتخاب شدند که سطح پارک‌ها، دانشگاه‌ها، مساجد و میادین پرتردد در شهرهای کرمانشاه، صحنه و هرسین برای اجرا در نظر گرفته شد و قرار است اختتامیه این همایش در عصر نیمه شعبان با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شود.
وی ضمن اشاره به استقبال خوب شهروندان نسبت به اجراهای خیابانی افزود: علاوه بر استقبال خوب مردم از اجراها، روز جمعه با هماهنگی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در محل نماز جمعه کرمانشاه دو نمایش و در نمازجمعه هرسین یک نمایش همزمان با تجمع سراسری مردم در حمایت از سپاه از این همایش به اجرا درآمد که مورد تحسین و تمجید دفتر امام جمعه و شورای هماهنگی قرار گرفت.
بابلی هدف از برگزاری این همایش را جواب با زبان هنر به یاوه‌گویی های رئیس جمهور و دولت آمریکا دانست و گفت: هنرمندان کرمانشاهی آمادگی خود جهت پاسخ به اقدامات خصمانه دولت آمریکا با زبان هنر را اعلام کرده اند و زبان هنر موثرترین ابزار جهت پاسخگویی به یاوه گویی های دشمنان کشور است ، چرا که آنها هم تلاش میکنند با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به حوزه های مختلف نظام ضربه بزنند اما تا زمانی که اهالی فرهنگ و هنر انقلابی ، ولایی و متعهد در میانه میدان باشند نقشه های آنها نقش برآب خواهد شد . 
ایشان در پایان از هنرمندان عرصه تئاتر که فعالانه در این همایش حاضر شدند تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم هنرمندانی که در این همایش بدون هیچگونه چشم‌داشتی حاضر شدند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند و در همه مراحل هنری زندگی موفق باشند.




نظرات کاربران