در حال بارگذاری ...

نمایش «ایف» در پلاتو کرمانشاه اجرا می‌شود

نمایش «ایف» نوشته علیرضا رضائیان و به کارگردانی زهرا طیوری در پلاتو کرمانشاه مجموعه تئاترشهر کرمانشاه به اجرا می پردازد..

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش "ایف " به نویسندگی علیرضا رضائیان و کارگردانی زهرا طیوری  در پلاتو کرمانشاه مجموعه تئاترشهر کرمانشاه به اجرا می پردازد.

 عسل عزیزی، زهرا طیوری، مائده خفاجی، علیرضا رضائیان،  احمد خزلی زاده، سینا عزیزی و ایمان حجازی نیا در این نمایش ایفای نقش می کنند.

لعیا سوری، مانیا قنادی، یونس عزیزی،سینا عزیزی، محمدرضا کاظمی، امیررضا کریمی و سپیده الفتی بازی سازان این نمایش هستد.

علیرضا رضائیان  دستیار کارگردان، مریم کیمیایی منشی صحنه، وحید نوری مدیر صحنه، شایان بشیری مدیر تولید، سیده زهرا طیوری طراح صحنه، گلنار اکبری طراح لباس، امیرمحسن رضایی طراح نور و افکت، مائده خفاجی طراح گریم، مهدی اسدی تبار طراح پوستر، اهورا نیازی طراح تیزر و امیر حسام احمدی عکاس، عوامل اجرایی این نمایش می باشند.

 همچنین موسیقی این نمایش  را پارسا قربانی، عاطفه هلشی،ادریس عزیزی و محمد مهدیون بر عهده دارند.

داستان این نمایش قصه آخرین دراکولای به جا مانده از خاندانش است که هر سال یک انسان را به خانه خود می برد و او را برده خود می کند اما این بار فرق دارد وماجرا کاملا تغییر می کند.

نمایش " ایف" از 26 لغایت 30 بهمن ماه  در پلاتو کرمانشاه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت و یا گیشه مجموعه مرا جعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران