در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه استاد گراوندی برگزار شد؛

اجرای نمایش «پوتین‌های عموبابا»

نمایش «پوتین‌های عموبابا» به کارگردانی سعید نوروزی در تماشاخانه استاد دایوش گراوندی حوزه هنری استان کرمانشاه به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه؛ نمایش «پوتین‌های عموبابا» تماشاخانه استاد دایوش گراوندی حوزه هنری استان به کارگردانی سعید نوروزی به روی صحنه رفت.

 کارگردان نمایش قصه را اینگونه تعریف می‌کند: نمایشنامه «پوتین‌های عموبابا» از نوشته‌های شهرام کرمی می‌باشد. داستان نمایش در خصوص برش‌هایی از زندگی یک خانواده شهید است؛ پدر خانواده به جنگ رفته و شهید شده است. اکنون مادر وی از برادرش می خواهد که برای فرزندش پدری کند و همسر زن برادرش شود. عموبابا، ترجیحش این است برای سامی عمو بماند و رفیق تا اینکه پدر او شود و فاصله اش با وی بیشترشود. عموبابا نمیتواند این شرایط را بپذیرد و همچون برادرش راهی جنگ می‌شود... سال‌ها میگذرد و عمو بابا پس از اسارت به خانه بر می‌گردد؛ اما دیگر خیلی دیر شده است.

سعید نوروزی، کارن ، فاطمه قوامپوری، علی زیستی، مریم تیموری و کارو نقشبندی بازیگران این نمایش بودند.

سعید نوروزی طراح صحنه، لباس و نور، کامران فرزامی نژاد طراح اعلان و برنوشت، مهدی نوروزی دستیار کارگردان، سیمین نوروز منشی صحنه، مریم نورای مدیر صحنه، محمد بیگ محمدی/ ایوب نعمتی دستیاران صحنه، کامران فرزامی نژاد/ صیاد نوری/ سجاد نوری فیلم و عکس، امیرحسین رشیدی ساخت تیزر و ستاره قلمزن/ محمدرضا قلمزن/ سعید نوروزی  طراحی، انتخاب و ترکیب صدا و موسیقی هستند.

این اجرا به خانواده شهدا، مفقودین و جانبازان ایران اسلامی تقدیم شد.

نمایش « پوتین‌های عمو بابا» 19 دی‌ماه لغایت 29 دی‌ماه ساعت 15 در تماشاخانه داریوش گراوندی حوزه هنری استان کرمانشاه به اجرا پرداخت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران