در حال بارگذاری ...
همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره انجام شد؛

انتشار جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی

مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با حضور علی صفدری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کیوان خلیلی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از هنرمندان تئاتر استان برگزار شد.

دبیر جشنواره تئاتر استانی گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان از 11 آذر ماه کار خود را در مجموعه تئاترشهر آغاز نموده است.

خلیلی افزود: طبق جدول اعلام شده 8 نمایش در روزهای 11 و 12 و 13 آذر ماه در پلاتو کرمانشاه، پلاتو غدیر و پلاتو داریوش گراوندی حوزه هنری استان به رقابت می‌پردازند و اختتامه جشنواره 14 آذرماه در سالن اصلی تالار انتظار برگزار می‌شود.
او ادامه داد: هنر و به‌خصوص هنر تئاتر، مخاطبان خود را بین مردم دارد و استقبال مردم استان از هنر تئاتر نشان دهنده‌ی هنردوستی مردم ما است. اگر بودجه فرهنگی در جای درست هزینه شود قطعا نتایج قابل قبولی خواهد داشت و مردم هم بیشتر وقت خود را صرف تفریحات سالم خواهند کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران