در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره تئاتر استانی خبرداد؛

تا کنون 12 گروه نمایشی متقاضی حضور در جشنواره تئاتر کرمانشاه هستند

کیوان خلیلی دبیر جشنواره تئاتر استانی گفت:مهلت ثبت نام تا ۵ آذر ماه است و تا کنون ۱۲ گروه نمایشی متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، کیوان خلیلی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر استان تا ۵ آذر ماه است.  همچنین بازبینی آثار از ۵ لغایت ۸ آذرماه انجام می‌شود.
خلیلی ادامه داد:  موضوعات این جشنواره شعار سال، دفاع مقدس و موضوع آزاد است که باید متون ایرانی باشد و متون نویسندگان بومی در اولویت است.
دبیر جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر است افزود: جشنواره منطقه‌ای که با حضور استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان برگزار می‌شود، دو اثر برگزیده از جشنواره  استانی در این جشنواره حضور خواهند داشت.
وی افزود: برترین‌های جشنواره منطقه‌ای به جشنواره فجر راه پیدا می‌کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران