در حال بارگذاری ...
در مجموعه اجرا شد؛

نمایش" اتاق صورتی" در تئاتر شهر کرمانشاه

نمایش" اتاق صورتی" به کارگردانی بهزاد اسکندری در پلاتو نمایش مجمموعه تئاترشهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشا، نمایش" اتاق صورتی" نوشته­ی میثم فرهمندیان و به کارگردانی بهزاد اسکندری در سالن انتظار مجمموعه تئاترشهر به اجرا شد.

به گفته کارگردان داستان نمایش اتاق صورتی درباره زوج جوانی است که کمتر از یکسال است باهم ازدواج کرده اند اما حدود سه ماه پیش قرار گذاشته اند بدلیل مشکلاتی که باهم دارند از هم جدا شوند ...آنها تصمیم میگیرند که تمام وسایل غیر مشترکشان را بفروشند...بعد از اینکه همه چیز را فروخته اند نوبت به خانه شان‌ می­رسد ! خانه ای که درصد بسیار کمی از آن به مرد تعلق دارد و بیشتر آن به زن خانه که دندان پزشک می­باشد، تعلق دارد.

داستان نمایش از جایی شروع میشود که این دو بعد از مدتی دوری از هم، قرار گذاشته اند که یک بنگاه دار را جهت فروش خانه ،در خانه ی خودشان ملاقات کنند...

ساهره عیدی، بهزاد اسکندری و پژمان احمدی در این نمایش ایفای نقش می­کنند.

همچنین بهزاد اسکندری طراح صحنه،  مژده مرادی طراح لباس و تور، رضا شهبازی، طراح پوستر و بروشور ، میثم رستمی طراح افکت و صدا، میلاد رحیمی آهنگساز، آرش آریامنش نوازنده گیتار، پژمان احمدی دستیار کار گردان، فاطمه اسکندری  دستیار دوم کارگردان، سمیه غلامی منشی صحنه و جرای نور، سهیلا حیدری صحنه مدیر صحنه، بهمن نوری دستیار صحنه، مصطفی دهشت مدیر تولید، عاطفه دهشت دستیار تولید و طیبه بهرامی عکس؛ عوامل اجرایی هستند.

این نمایش از 20 لغایت 29 آذرماه در پلاتو نمایش  مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه می­رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران