در حال بارگذاری ...

نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد به کار خود پایان داد

با معرفی آثار و نفرات برتر، نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه با معرفی با معرفی آثار و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
هیئت داوران جایزه طراح بروشور خود را به طراح بروشور نمایش خواب رویا و پوتین های عمو بابا به آقای مهدی اسدی تبار اهدا کرد.
هیئت داوران با تقدیر از آهنگساز نمایش زیر باران از تو میخوانم آقای نواب جلیل  جایزه این بخش  خود را مشترکا به نمایش های خواب رویا  عبدالرضا غلامی و گروه موسیقی نمایش این یوسف سپهر ذالفنوریان- سهندحیدریان – سروش اسماعیلی اهدا کرد.
هیئت داوران  ضمن تقدیر از طراحی و اجرای نور نمایش آبی ترین آسمان  جایزه طراحی نور را به آقای رضا باغبان جایزه این بخش را به آقای پیروز باسیر برای نمیش زیر باران از تو میخوانم اهدا کرد.
هیئت داوران  جایزه سوم خود در بخش طراحی صحنه را مشترکا به طراحی صحنه نمایش های ادوارد (خانم رویا نصیری)    و پوتین های عمو بابا (سعید نوروزی) اهدا کرد.
جایزه دوم  این بخش به نمایش زیر باران از تو میخوانم (آقای حسین قنوات امانی) رسید و جایزه اول نیز به نمایش آبی ترین آسمان (آقای محمد قاسمی) اهدا شد.
هیئت داوران بدون اولویت  از شیما حیدری و نسیم درویشی از نمایش خواب رویا، زهرا چراغی از نمایش پیرمرد و بقچه، دوچرخه تقدیر کرد.
جایزه سوم بازیگری زن هیئت داوران نیز به طور مشترک به یگانه محرابی برای نمایش پوتین های عمو بابا و رویا نصیری برای نمایش ادوارد اهدا شد.
جایزه دوم بازیگری زن نیز توسط هیئت داوران در این بخش به طور مشترک به زهرا ملاشاهی برای نمایش زیر باران از تو میخوانم و محیا جباری برای بازی در نمایش آبی ترین آسمان اهدا شد.
همچنین هیت داوران به اتفاق آرا  جایزه اول این بخش را به خانم پری بارانی از نمایش آبی ترین آسمان اهدا کرد.
هیت داوران از بازیگر خردسال نمایش (پوتین های عمو بابا) پارسا رضایی تقدیر به عمل آورد و بدون اولویت از  آقای ساسان صوفیانی و سیامک گل منصوری برای نمایش این یوسف تقدیر کرد.
جایزه سوم بازیگری مرد  نیز توسط هیئت داوران به طور مشترک به آقایان حسین نادری برای نمایش این یوسف و هاشم پور محمدی برای نمایش (این یوسف و خواب رویا) اهدا شد.
هیئت داوران جایزه دوم بازیگری مرد را نیز  به طور مشترک به آقایان علی باسره  از نمایش پیرمرد – بقچه و دوچرخه  و مازیار مولودی شیرازی از نمایش (زیر باران از تو میخوانم) اهدا کرد.
هیت داوران به اتفاق آرا  جایزه اول این بخش را  نیز به طور مشترک به آقایان افشین سلطانی از نمایش پوتین های عمو بابا و محمد قاسمی  از نمایش آبی ترین آسمان اهدا کرد.
هیئت داوران در بخش نمایش نامه نویسی ضمن احترام به قلم آقایان شهرام کرمی برای نمایش پوتین های عمو بابا و محمد آرایانفر  برای نمایش (پیرمرد بقچه – دوچرخه) و امین آبان برای نمایش ادوارد آرا خود را در این بخش به نمایش نامه آبی ترین آسمان آقای محمد قاسمی به عنوان رتبه دو اهدا کرد و  جایزه زیر باران از تو میخوانم و خواب رویا به آقای آرش منصوری اهدا شد
در بخش کارگردانی هیئت داوران به خاطر تصاویر خلاقانه و دراماتیک و درست  در نمایش نذر مادر از آقای پژمان شاهوردی تقدیر شایسته به عمل می آورد. هیئت داوران همچنین از کارگردانی نمایش ادوارد آقای امین پورمند تقدیر کرد.
هیئت داوران جایزه رتبه سوم این بخش را به کارگردان نمایش پوتین های عمو بابا (آقای سعید نوروزی و خانم شبنم مبارکی)   اهدا کرد. و در جایگاه دوم نیز هیئت داوران جایزه این بخش را به کارگردان نمایش حسین قنوات امانی اهدا کرد.
جایزه اول این بخش نیز توسط هیئت داوران به کارگردان نمایش آبی ترین آسمان  (آقای محمد قاسمی) اهدا شد.
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از سه گروه نمایش نذر مادر، خواب رویا و این یوسف بدون اولویت با مبلغ یک میلیون تومان تقدیر به عمل آورد.
لازم به ذکر است؛ نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد به مناسبت  سالروز عملیات مرصاد با موضوع دفاع مقدس از ۵ تا ۸ مرداد در اسلام آبادغرب برگزار شد.
۴۰ اثر از هنرمندان استان‌های کردستان، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که  پس از مشاهده و بازبینی آثار توسط داوران، ۸ اثر برای حضور و نمایش در جشنواره برگزیده شدند.
در این جشنواره نمایش‌های  «پوتین‌های عموبابا» از اسلام آبادغرب، «خواب رویا» و «این یوسف ...» از کرمانشاه، «آبی‌ترین آسمان» از همدان، «نذر مادر» از لرستان،   «روزی روزگاری پیرمردی» از ایلام و «زیر باران از تو می‌خوانم» و «ادوارد» از خوزستان  برای اجرا به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران