در حال بارگذاری ...

اجراهای نوروزی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه

از ۲ فروردین ۹۶ تاکنون گروه های نمایشی در چندین منطقه از شهر کرمانشاه به اجرای نمایش پرداختند که با وجود بارندگی در روزهای آغازین سال، با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از اجراهای موفق در ایام نوروز اظهار داشت: نمایش های متعددی در سطح شهر اجرا گردید که سعی کردیم بیشتر نمایش­هایی با مضمون نوروز و مناسبات آن باشد.

درند در خصوص استقبال مردم گفت: اجراهای خیابانی گروه های تئاتر کرمانشاه همیشه مورد استقبال مردم فرهنگ دوست کرمانشاه قرار گرفته است به طوری که در روزهای آغاز سال با وجود بارندگی­های بهاری، نمایش ها به خوبی و بی وقفه اجرا گردید و با ازدحام مردم روبرو شد.

گفتنی است؛ اجراهای خیابانی ایام نوروز توسط انجمن هنرهای نمایشی  استان کرمانشاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  شورای شهر و شهرداری کرمانشاه صورت گرفته است.

قابل ذکر است؛ از جمله این اجراهای می توان به نمایش داول کشی به نویسندگی هواس پلوک و کارگردانی اسدی مرام، نمایش سیاه بازی به نویسندگی هاشم پورمحمد وکارگردان سعید ذبیحی، اجرای آیین های نمایشی به کارگردانی هومن روح تافی و نمایش گمشده به کارگردانی محمدرضا درند اشاره کرد.




نظرات کاربران