در حال بارگذاری ...

ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر بومی زاگرس در مسجدسلیمان برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر بومی زاگرس از ٢٢ الی ٢٥ اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کوه‌زاد حبیبی با اشاره به آثار راه یافته به دبیرخانه جشنواره گفت: از ٤٩ اثر رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر بومی زاگرس، ٨ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: این جشنواره در مسجدسلیمان و با حضور استان‌های خوزستان، اصفهان، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حبیبی ادامه داد: این جشنواره که یادمان هنرمند فقید عرصه نمایش، حمید کی‌شمس، است، از ٢٢ اسفندماه شروع به کار می کند و ٢٥ اسفندماه در فرهنگ‌سرای جوان شهرستان مسجدسلیمان به کار خود پایان می‌دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: «شب نامه» به کارگردانی هومن فتحی از اصفهان، «مادر» به کارگردانی هومن حیدری از شاهین‌شهر استان اصفهان، «عزا در موج» به کارگردانی کاظم شیاعی از سوسنگرد،‌ «یقه خرگوشی» به کارگردانی محمد قاسمی از ملایر استان همدان، «پشت برج» به کارگردانی نعمت زمان‌پور از مسجدسلیمان،‌ «نمایش گاه» به کارگردانی یونس مولایی از مسجدسلیمان،‌ «طعم کاووس» به کارگردانی سید حمید جوکار از یاسوج و «کوه شور» به کارگردانی حبیب احمدی از چهار محال و بختیاری ، ٨ اثری هستند که به مرحله نهایی راه یافتند.

حبیبی گفت: افتتاحیه این جشنواره ٢٢ اسفندماه در قطعه شهدای گمنام مسجدسلیمان، برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران