در حال بارگذاری ...
به عنوان طراح پوستر 8 نمایش در سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد

حضور پر رنگ طراح گرافیک کرمانشاهی در جشنواره فجر

پوستر یک نمایش به عنوان یک اعلان شناخته می شود و یکسری اطلاعات کلی درخصوص یک رخداد ویا موضوعی را به نظر مخاطب می رساند.

به گزارش خبرنگار تئاتر از کرمانشاه، مهدی اسدی تبار از فعالین حوزه تئاتر و طراح گرافیک با طراحی 8 پوستر وبروشور 8 نمایش حاضر در سی  نهمین جشنواره تئاتر فجر دراین جشنواره حضور دارد.

اسدی تبار طراح پوستر نمایش هایی چون «آل و زال» به کارگردانی سعید ذبیحی، «آن سال ها» به کارگردانی بهاره سعیدی پناه و «ترور آفتاب» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام  از استان کرمانشاه، «هشت روز بدون تماس تصویری» به کارگردانی مهدی حبیبی و نمایش رادیویی«چریکه» به کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام، «وطوپیا» به کارگردانی سوران حسینی از مریوان و «لال بهیگ» به کارگردانی علی قاضی از استان همدان می باشد.

این طراح پوستربا اشاره به این که پوستر تئاتر می تواند عمومی ترین بخش ارتباطی یک نمایش اشد گفت: پوستر در ابتدا به عنوان یک اعلان شناخته می‌شود؛ به عبارتی کارکرد پوستر ابتدا در ماهیت اطلاع‌رسانی آن است؛ یعنی یکسری اطلاعات کلی راجع به یک رخداد یا موضوعی خاص را با خودش حمل می‌کند و به نظر مخاطب می‌رساند اما این‌ها کافی نیستند.

مهدی اسدی تبار با دو پوستر در بخش مسابقه سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر نیز حضور دارد.

سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه  11 بهمن ماه شروع شده و تا 21 بهمن ماه نیز ادامه دارد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران