در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

همایش تئاتر خیابانی پاسداران ولایت همایشی مردمی بود

تیموری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همایش تئاتر خیابانی پاسداران ولایت را یک همایش مردمی نامید.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن خرسندی از حرکت خودجوش هنرمندان نمایش استان در برگزاری همایش استانی تئاتر خیابانی پاسداران ولایت در حمایت از سپاه پاسدارن عنوان کرد این همایش را باید همایش مردمی نامید چرا که هم خودجوش بوده و هم مردم و مخاطبان  استقبال زیادی کرده اند .
وی افزود : ما بازخورد اجراها از مردم و مخاطبان گرفته ایم ، واقعا انعکاس اجراها بسیار عالی بوده است . 
تیموری گفت: همانطور که رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه‌ای فرموده اند اقدام آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست‌ گروه‌های تروریستی  «‌گربه‌رقصانی»  بیش نبوده است  و   سپاه هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن و هم در میدان مقابله نظامی در خط مقدم است.رهبر عزیزمان همچنین تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا را «‌خباثت» نامید و فرمودند که  «دشمنان جمهوری اسلامی» در حال حرکت به سمت «حضیض»‌اند.
معاون هنری و سینمایی اعلام کرد: حمایت جامعه هنری از سپاه پاسداران بسیار ارزشمند بوده و ما به عنوان اداره کل ارشاد خود را موظف به حمایت از این حرکت پسندیده و جهادی و ضد استکباری در زمینه هنری میدانیم . 
وی ولایت مداری و ارزشی بودن جوانان استان را از نشانه های این برنامه دانسته و گفت این روحیه هنرمندان استان مسئولیت او را برای تقویت این روحیه دو چندان کرده است . 
تیموری در ادامه ضمن تقدیر از این هنرمندان اضافه نمود برنامه هایی جهت توسعه این حرکت در آینده خواهیم داشت .




نظرات کاربران