در حال بارگذاری ...
با دو اجرا

همایش تئاتر خیابانی« پاسداران ولایت» آغاز شد

با حضور مدیر کل ،معاونت هنری و سینمای و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه ،اجرای روز نخست همایش تئاتر خیابانی پاسداران ولایت آغاز گردید.

به گزارش تئاتر کرمانشاه ،با حضور  حجت السلام رحیم جعفری مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تیموری معاونت هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و درند رئیس هنرهای نمایشی استان کرمانشاه اجراهای روز نخست همایش تئاتر خیابانی «پاسداران  ولایت» آغاز شد.

در این روز ابتدا نمایش خیابانی «نقل خندق» نوشته و کار هومن روح تافی برای حاضرین به اجرا در آمد و در ادامه نیز نمایش «برادر» نوشته و کار علی چناری اجرا شد که هر دو اجرا مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در پایان این اجراها حجت السلام جعفری مدیر کل ارشاد استان، ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند توسط انجمن هنرهای نمایشی استان اشاره  کرد که این همایش یک حرکت کاملا خودجوش و بدون برنامه ریزی قبلی است که نشان از تعهدو حمایت کامل هنرمندان تئاتر استان از دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تیموری، معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد نیز با اشاره به صحبت های مدیر کل گفت: این حرکت مصداق بارز آتش به اختیار اصحاب فرهنگ و هنر است که هرجا احساس کنند لازم است ورود کنند با یک حرکت ارزشمند هنری خود را در به صحنه می‌رسانند.

همایش تئاتر خیابانی «پاسداران  ولایت» از 21 تا 27 فروردین برگزار می‌شود.




نظرات کاربران