در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)

مراسم اختتامیه اولین همایش طنز تئاتر استانی سنقر برگزار شد

همایش استانی تئاتر طنز سنقراز ۱۳ تا ۱۸ اسفند ماه درشهرستان سنقربرگزارشد. دراین همایش که فعالیت اجرایی آن ازشهریور ۹۶ آغاز شده بود ۲۸ اثرمتقاضی حضور بودند که پس ازمراحل بازخوانی متون و بازبینی اجرایی، ۶ اثر در مرحله نهایی در شهرستانهای کرمانشاه و سنقر، جمعا ۱۰ اجرا را برگزار کردند.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، همایش استانی تئاتر طنز سنقراز13 تا  18 اسفند ماه درشهرستان سنقربرگزارشد.دراین همایش که فعالیت اجرایی آن ازشهریور 96آغاز شده بود 28 اثرمتقاضی حضور بودند که پس ازمراحل بازخوانی متون و بازبینی اجرایی 6 اثردرمرحله نهایی در شهرستانهای کرمانشاه و سنقرجمعا 1 0اجرا را برگزار کردند و مورداستقبال چشمگیر عموم قرارگرفت.

نمایش‌های یکی منوبگیره به کارگردانی سعید میرزایی، دکتر به کارگردانی آرش منصوری،کمدی اکتشافات به کارگردانی سحر جعفری و کمدی ارتفاعات به کارگردانی میثم محمدی از کرمانشاه و نمایش سلطان خوانی ارکنگاور و نمایش سهراب کشی با آپشن اینستاگرام ازسنقر شرکت کنندگان این جشنواره بودند.
همچنین به همراه این همایش جشنواره استانی نمایشنامه نویسی با موضوع (آسیب های اجتماعی )برگزار شد.که 16 اثر از نویسندگان استان کرمانشاه به دبیرخانه رسید و پس داوری آثار زیر برگزیده شدند.
1-نمایشنامه رویای ازدست رفته نوشته محمدقاسمپور رتبه برگذیده.
2-نمایشنامه انتخابات نوشته  عطیه پورجعفری شایسته تقدیراول
3-نمایشنامه گاهی جمجمه ام رابه من پس بده،شایسته تقدیردوم
4-نمایشنامه دونیمه یک رویا نوشته  علی زیستی شایسته تقدیر سوم
در اختتامیه جشنواره استانی  نمایشنامه نویسی و همایش استانی تئاتر طنز که درروز جمعه 96/12/18 به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س ) در آمفی تئاتر مجتمع ارشاد سنقربرگزار شد ضمن اهدا لوح تقدیر و هزینه ورودی گروه‌های همایش ،جوائز برگزیدگان نمایشنامه نویسی نیز پس از قرائت بیانیه داوران این جشنواره اهدا شد.
داوران مرحله روخوانی متون همایش: هواس پلوک،داریوش گراوندی،جلال برفی،داوران مرحله بازبینی اجرایی: داریوش گراوندی،سعیدزندی و علی حشمتی وداوران جشنواره نمایشنامه نویسی: محمدرضازندی،سعید نوروزی،جمال برفی بودند.




نظرات کاربران